پست ثابت




مختص عشقم

مخاطبم فقط عشقم

کسی نیاد فقط عشقم

کسی نخونه فقط عشقم

عاشقتم



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت16:15---4 مهر 1392
بقیشم بعدا میگمت....الان کار دارم ...فعلا خدافز

نفس
ساعت15:51---4 مهر 1392
بابا بیخی تو ب اینکارای بچگانه نمیخوری...



یعنی واقعا فک میکنی من 4 ساعت از وقته گرانبهامو واست گذاشتم ک تو امشب نری کاری کنی ؟؟؟؟

هه...داستان جالبی نبود ...خوشم نیومد...



والا من اومدم ک مشکلتونو از اساس و پایه حل کنم ک انقد بحث پیش نیاد
پاسخ:دمه شما گرم ابجی توام که امپرت زود بالامیره مگه چی گفتم؟ خب میگم فهمیدم من کاری نمیکنم ولی بقیش چی؟


نفس
ساعت15:45---4 مهر 1392
دور از جون...من نگفتم خری...دارم میگم متوجه منظور من نمیشی...کلا نوشتار بدیش اینه ک ادم نمیتونه خوب منظورشو برسونه....



تو میفهمی ولی نمیدونم چرا حرفه منو نمیفهمی
پاسخ:من فهمیدم حرف تو اینه که من امشب کاری نکنم که فردا باز روز از نو روزی از نو


نفس
ساعت15:43---4 مهر 1392
نمیخاد بهم بزنگی....
بازم نگرفتی چی گفتم ...
باشه من توضیح میدم اما خاهشا از رو عقل ب حرفام فک کن...
چون دیگه خسته شدم از توضیح


نفس
ساعت15:39---4 مهر 1392
بدون اطلاع من پاشو از خونه بیرون نذاره. هرکی میاد خواستگاریش به من بگه که برم دهنشو سرویس کنم. فکر رفتنو از سرش بیرون کنه. ادم رفتار کنه. وقتی بش زنگ میزنم مثه ادم جواب بده. مثه ادم بم بگه دوست دارم. مثه ادم بام رفیق بشه. مثه دوتا دوست باشیم اتش بس بده همش سره دعوا داره اروم بشه



قبول ندارم اینارو....حالا واسه هر کدومش توضیح دارم ک بعید میدونم تفهیم شی
پاسخ:چرا فک میکنی خرم؟!


jojo
ساعت15:37---4 مهر 1392
اوهوع بزن رو ترمز

چیز دیگه ای نمیخوای؟

رو دل نکنی یه وخ؟!

اگه بات دوست میشد که خیلی وقته پیش ولش میکردی

بخوادم دوست بشه من میذارم اگه دوست بشه با بقیه فرقی نداره

من تورو میشناسم اگه یه هفته بات دوست بشه ولش میکنی مثه یه دستمال کاغذی مچاله پرتش میکنی
پاسخ:من دوسش دارم هیچ وقت ترکش نمیکنم بخدا دوسش دارم تا لحظه مرگم دوسش دارم من میدونم پاکه میدونم نمیخواد دوست دخترم بشه میدونم اینارو من میگم بام یه ذره مهربونو اروم رفتار کنه من حداقل مطمئن بشم که پشتمه همین


نفس
ساعت15:37---4 مهر 1392
از نظر خودت منطقیه...اینارو ب هرکی بگی 2 ساعت میخنده بهت...

نمیتونم اینجا تفهیمت کنم ک منظورم چیه ...

هر کار میکنم بفهمی حرفمو 2زاریت نمیوفته
پاسخ:حرفتو خصوصی بذار بت زنگ بزنم جفتمونو خفه میکنه اینو وقتی فهمیدم که به این دختره جوجه زنگ زدم هه هه


نفس
ساعت15:33---4 مهر 1392
با بعضیاش مخالفم....نظر خودت چیه ؟؟؟؟



بنظر خودت بعضیاش از رو حسادت نی ؟
پاسخ:نمیدونم نه همش منطقیه


نفس
ساعت15:24---4 مهر 1392
m بگو چی ازش میخای ؟؟؟؟؟

چیکار کنه ک تو انقد تصمیمای عجیب غریب نگیریو مثه ادم بصبری تا همه چی درس شه ؟؟؟/
پاسخ: انیترنت نیاد,توی کنفرانسای س ی ا س ی نره توی سایتای س ی ا س ی نره سایت س ی ا س ی شو جم کنه اصلا طرفه سیاست نره. وبلاگاشو جمع کنه مخصوصا اون وبلاگش که توش هر دری وری میگه و هر ک و ن ی میرسه فوش میده بش و یه دسته ل ا ش ی دورش جمع میشنو به به و چه چه میکنن. دیگه توی هیچ میتینگی نره. بدون اطلاع من پاشو از خونه بیرون نذاره. هرکی میاد خواستگاریش به من بگه که برم دهنشو سرویس کنم. فکر رفتنو از سرش بیرون کنه. ادم رفتار کنه. وقتی بش زنگ میزنم مثه ادم جواب بده. مثه ادم بم بگه دوست دارم. مثه ادم بام رفیق بشه. مثه دوتا دوست باشیم اتش بس بده همش سره دعوا داره اروم بشه


نفس
ساعت15:20---4 مهر 1392
ن بابا م اونو ولش...مگه تو چی کم داری ک نازی بخاد کناره یکی دیگه خوشبخت شه ...

فقط ی سری زورگوییا میکنی ک اون تحمل نمیکنه...

همین...

اگه درس شی دلیلی نمیبینم ک قبول نکنه...

خودت فک کن چرا باید قبولت نکنه ؟؟؟؟

بخاطره اینکارای بچگانت دیگه
پاسخ: اون بچس من باید مثل نگهبان مراقبش باشم کله شق تر از منه دیوونه اونه که منو دیوونه کرده


نفس
ساعت15:17---4 مهر 1392
هوووووووووووووف ی نون و گوشت خورده ای باید باشه ک با تو سرو کله بزنه ....
یعنی اخر روانیای دنیایی....دلم برات میسوزه بخدا ....ولی زور ک میگیااااااا حرصم درمیاد ...


jojo
ساعت15:13---4 مهر 1392
هرجایی بغیر از بودن کنار تو
پاسخ:دهنتو سرویس میکنم حالا میبینی


نفس
ساعت15:10---4 مهر 1392
ببخشیدااااااااااا...مطمئنی پارانوئید حاد نداری ؟؟؟؟؟

فلج روانی نیستی ؟؟؟؟



اخه نمیفهمم چرا طرز فکرت انقد کودکانه و زیر خط فقره؟؟؟؟

بابا عزیزه من ه ادمی اختیار خودشو داره ...

تو واسه افکار اون احترام قائل شو اگه اون ب حرفت گوش نداد اونوخ بگو حرف حرف من باید باشه ...



استبداد دوره زمونه اش تموم شده
پاسخ:اون داره به من زور میگه اون انقد مغروره که حاضر نیست صدای منو بشنوه اون زور میگه نه من من دوسش دارم که میگم


jojo
ساعت15:08---4 مهر 1392
هوی هوی ببند گالتو تو عاشقشی اون که عاشقت نیس اگه عاشق بودی میذاشتی ازاد باشه ولش میکردی بره هرجا که احساس خوشبختی بکنه
پاسخ:مثلا کجا احساس خوشبختی میکرد؟


نفس
ساعت15:06---4 مهر 1392
چرا حرفه خودتو میزنی هی ؟؟؟؟؟؟؟؟/

چرا انقد اصرار داری حرف خودتو ب کرسی بنشونی؟؟؟؟

هاااااااااااا؟؟؟؟؟نه واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟



من دارم میگم تو خانوادتو ور دار ببر اونا انقد باشخصیت هستن ک شمارو راه بدن
پاسخ: خب ابجی من 3ماهه خونه نرفتم هنو یکی زنگ نزده بگه کدوم گوری رفتی ننم برگشته گفته هرجا میره بره منم کم نریدم به خونوادم سرنازی بردنم خواستگاری سحر وسطش ریدم به همشون گفتن خدایکی بنده یکی نازی یکی بعد این نازی یکی دیگه رو میخواد من میدونم میره به یکی دیگه جواب میده


jojo
ساعت15:04---4 مهر 1392
مگه تو صاحبشی که بگی چیکار کنه چیکار نکنه؟ تو اصلا عاشقش نیستی هدفت اینه که اونو تبدیل کنی به یه دختر روانی
پاسخ:نه تو ادم نمیشی بیام دمه خونتون؟ بتوچه عشق خودمه


نفس
ساعت15:04---4 مهر 1392
اخه پسر خوب مگه تو رفتار و فکر و اخلاقتو واسه خاطر عشقت عوض کردی ک توقع داری اون عوض کنه...

زور میگی....

نت ادمو نمیخوره ...افکارشم ب خودش ربط داره تو چیکار ب فکر اون داری...باید بزاری ازاد فکر کنه برده ات ک نیس...

مگه بچه اس ک میترسی ؟؟؟

نترس اون هیچیش نمیشه...اگه تو بلا سرش نیاری
پاسخ:زور کجا بود؟ بیخود کرد چیزی که من میگمو باید بگه قبول کنه فقط بگه چشم


نفس
ساعت15:00---4 مهر 1392
ممنوع خروجش کار درستی بود ....بقیشو کاری ندارم ....

بنظرت گفتن میشه خاستگاری ؟؟؟؟

هر وقت پاشدی رفتی خونشون با مامان و بابات با خانوادش حرفیدی اون میشه خاستگاری ...



مامانت ی حرفی رو هوا پرونده چ توقعی داره ...

واسه خوده منم از ای حرفا زیاد پروندن ولی مهم اینه بیان خونه دختر
پاسخ: کی برم؟ من چطوری ننه بابامو ببرم؟ وقتی ننه باباش مارو را نمیدن؟


jojo
ساعت15:00---4 مهر 1392
اره ننه افریتت گفته بود ولی قبله برشکست شدن بابای نازی بود

پس چرا بعد از اون نیومدن دیگه؟ به اون ننه بابا پول پرستت بگو همین الانشم پول خونه همتونو دارن که بدن
پاسخ:دهنتو گل بگیر. قبول دارم پول پرستن اینو قبول دارم توام هی بزنش تو سره منه بدبخت الان زنگ میزنم ا. بیاد جمت کنه زر زیادی میزنی


نفس
ساعت14:54---4 مهر 1392
تو رفتی خاستگاریش با ننه ات ایناو اون قبول نکرده ؟؟؟؟؟؟؟

والا تا جایی ک من خبر دارم ننت هیچوقت راضی نشد ک بره خاسگاریش...



داداشه من دوس داشی باور کن نداشتی نکن ...

دیگه من ی چی میدونم ک میگم
پاسخ:ننم بار اول تو محرم 3سال پیش به ننش گفته بود


نفس
ساعت14:49---4 مهر 1392
قشنگیه عشق ب بی منطق بودنشه چون از روی عقل نی...

اما حالا ک قراره عشق بشه زندگی بهتره با منطق و فکر باشه نه از روی کله خرابی....



م خسته شدم انقد گفتم دیگه...
پاسخ:من از رو عقل میخوامش فقط میگم نت نیاد میگم اون وب مسخرشو جمع کنه میگم تنها جایی نره چون میترسم براش اتفاقی بیوفته میگم افکارشو عوض کنه چون میترسم بلایی سرش بیاد میترسم چون دوسش دارم میترسم از دستش بدم میترسم ولی نمیفهمه


jojo
ساعت14:47---4 مهر 1392
ای چاخان کجا5سال منطق بکار بردی؟

2ساله که فقط واسش درد سر درس میکنی

کی بود ممنوعه خروجش کرد؟

کی بود مزاحم تلفنی خونشون بود؟

کی بود تو خیابون جلوشو میگرفت؟

چند بارش تو خیابون گوشیشو از دستش دزدی؟

یادت رفته با ماشین از رو پاش رد شدی؟

اصلا دوست نداره برو خودتو بکش تو مرد نیستی
پاسخ:خفه شو همون تو زیر پاش نشستی اگه ممنوع خروجش نمیکردم که الان باید تو ج*ده خونه ها لندن جمش میکردین فک کردی یه دختر تنها تو یه مملکت غریب میتونه دووم بیاره؟ بازم میگم میخواست بره پنا/ه/نده بشه تو میدونی با پناه/ن/ده ها چطوری رفتار میکنن؟ خوب کردم گوشیشو زدم باید مطمئن میشدم کیا بش زنگ میزنن. اون جریانه پاشم اشتباه شد غلط کردم فک میکردم بره عقب فک نمیکردم کله شق تر از این حرفا باشه که تکون نخوره حالا تو هی اتیش بیار معرکه شو بخدا کاری میکنی بیام دمه خونتونتا اگه بخاطره ا. نبود تا حالا صد دفه گ ا ی ده بودمت فقط بخاطره ا


نفس
ساعت14:47---4 مهر 1392
من کلاهی سرت نمیزارم....اونسریم بهت گفتم ادم باش بود ؟؟؟؟خبرا بهم میرسه فک نکن چون دورم بیخبرم....گفتم اگه نازی بزنه زیرش خودم پا میشم میام اونجا خفش میکنم...منکه مسخرش نیستم....



اینبارو گوش کن ...
پاسخ:خب بالفرض که امشبو بیخیال بشمو کاری نکنم بعدش چی؟به نظر تو ننه من میاد؟ کاری ندارم ولی تو خودت جای ننه من بودیو چندبار میرفتی خواستگاریو بت میگفتن نه دوباره میومدی؟ باور کنم یعنی؟


نفس
ساعت14:44---4 مهر 1392
بابا شما دوتا چرا میپرین ب هم ....ول کنین ...



درشان ی دختر نی حرف بد بزنه جوجو جان...

این اعصابش قاطیه عصبی ترش نکن...



راس میگم ب جونه خودم ....نازی تورو میخاد و جوابش مثبته ولی نمیتونه اونکاری ک تو خاستی امشب کنه رو انجام بده....

ی ذره منطق داشه باش...اصلا تصمیم درستی نیس...

اگه میبینی جوابتو نمیده بخاطر اینه ک مثه ادمیزاد نمیری خاستگاریش
پاسخ: بابا چقد منطق؟5سال منظق بس نبود؟چندبار مثل ادمیزاد رفتم؟ چند بار برم؟


نفس
ساعت14:41---4 مهر 1392
م دیوونه بازی درنیار ...

اگه میخایش فقط مامان باباتو راضی کن ...



بخدا نازی راضیه ....من خودم پا میشم میام شهرتون ک نازی نزنه زیرش ...گرفتی چی میگم ؟؟؟؟

فقط برو خاستگاریش...اونم تورو میخاد
پاسخ:از این کلاها زیاد سرمن گذاشتید وقتی میگم باشه دیوونه بازی نمیکنم دوباره روز از نو روزی از نو خودش بم زنگ بزنه بگه دوست دارم وقتی همه رو راضی میکنم میرم اینبار اون زیر حرفش میزنه باید خودش بگه دوسم داره باید 10انگشته امضا کنه که دوستم داره


jojo
ساعت14:37---4 مهر 1392
م. خفه میشی یا خفت کنم؟

ل*شی خب خودش قبول نمیکرد

مگه من مقصرم؟

من که خودمو به ابو اتیش زدم یه ذره دل سنگش نرم بشه

اینه جوابه خوبیای من؟

بیا در خونمون همین الان پاشو بیا از ت*م پدرم نیستم بذارم زنده برگردی
پاسخ:خوبه حالا امپر نچسبون اگه واقعا طرفه منی پاشو برو خونشون بگو گوشیشو جواب بده


نفس
ساعت14:34---4 مهر 1392
جوجو بیخیال تورو خدا....خب بیچاره عاشقه ...میگی چیکار کنه؟؟؟؟ یکم درکش کن ...

نازی دوسته منه و خیلی دوسش دارم ولی از حق نگذریم این بیچارم تقصیر نداره ...مجبوره خودشو ب اب و اتیش بزنه...منم باشم همین کارو میکنم
پاسخ:دمت داغ که ازهمون لحظه اول گفتم فقط این دوستش به درد ابجی گفتن میخوره


نفس
ساعت14:32---4 مهر 1392
م ی چی میگم فقط خل بازی درنیار ....نازی جوابش مثبته ...فقط تو باید بری خاستگاریش
پاسخ:برو بابا همین الان اس زد میگه برو گمشو بعد تو چی میگی؟ مگه نرفتم خواستگاری؟ چندبار برم؟ کی برم؟ راس میگی؟


jojo
ساعت14:30---4 مهر 1392
نفس جان با این اینطوری اروم حرف نزن این ادم نیست این خیلی نازیو عذاب داده


احمق اگه دوسش داری پس این همه دردسر چیه واسش درس میکنه؟


ابرو واسش نذاشتی
پاسخ:تو یکی خفه شو تا نگ ا ی ی دمت تو اگه دوستش بودی که تا حالا راضیش کرده بودی تو سرمنو شیره مالیدی خفه شو که الان میام دمه خونتون


نفس
ساعت14:29---4 مهر 1392
زور نگو...اولا اون حق انتخاب داره دوما ماله خاکه یعنی چی؟؟؟

اون کسیو دوس نداره و عاشق کسیم نی...واسه همینه ک نمیدونه عشق یعنی چی
پاسخ:ماله خاک یعنی من میکشمش میره زیر خاک هیچکس مثل من دوسش نداره


نفس
ساعت14:26---4 مهر 1392
یا ب زور ببرشون یا خودت تنهایی برو یا صبر کن و بگو اگه برام نرید خاستگاری خودمو گور و گم میکنم و تا اخر عمرم داغمو میزارم رو دلتون
پاسخ:هه ننه بابا من همه چیو تو پول میبینن فکر دل صاب مرده منو نمیکنن


نفس
ساعت14:25---4 مهر 1392
یا ب زور ببرشون یا خودت تنهایی برو یا صبر کن و بگو اگه برام نرید خاستگاری خودمو گور و گم میکنم و تا اخر عمرم داغمو میزارم رو دلتون
پاسخ:بنظرت سه ماهه کجا زندگی میکنم؟ ادرس خونمو کسی از خانوادم بلد نیست 3ماهه خونه نرفتم چیکار کنم دیگه؟


نفس
ساعت14:22---4 مهر 1392
تا خودش عاشق نشه نمیفهمه...میفهمم چته...حرفات درک میخاد ک هرکسی نداره ...

ولی عشق باید دوطرفه باشه
پاسخ:یعنی چی؟یعنی یکی دیگه رو دوست داره؟ میکشمش نمیذارم دست کسی بش برسه یا باید مال من باشه یا ماله خاک


نفس
ساعت14:19---4 مهر 1392
برو خاستگاریش پسر خوب ...اخه اینم شد راه...تو برو اگه نازی نخاستت انوخ بفکر این چیزا بیوفت
پاسخ:اخه چطوری برم؟ نمیان؟ راهم نمیدن تو خونه داداشش بام لج کرده باباش لج کرده ننش لج کرده ننم لج کرده بابام لج کرده تو بگو چطوری برم؟


jojo
ساعت14:16---4 مهر 1392
m. باز میخوای شروع کنی؟

بابا این رفتار نیست

اینطوری که تو داری پیش میری فقط بیشتز ازت متنفر میشه ل.اشی انقد عذابش نده
پاسخ:سخنیم از مادره عروس. تو یکی خفه


نفس
ساعت14:10---4 مهر 1392
اقای m این راهش نیس...شمر بازیت گل کرده باز...ی جور دیگه خوشبختش کن
پاسخ:چجوری؟ بابا اصلا نگامم نمیکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.mr.man |